این روزا

این روزا کار آدما تو انتظار گذاشتنه ساده ترین بهونشون از هم خبر نداشتنه .

یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه – یه دل فدای هر کی این پیام رو می خونه.

قلم می تراشم از هر استخوانم – مرکب گیرم از خون رگانم – بگیرم کاغذی از پرده ی دل - نویسم بهر دوست مهربانم.

چه کسی چه گلی دوست داره ؟ نجار: میخک / دندانساز : مینا / سارق‌: شب بو / منجم : کوکب / قصاب : گاو زبان / پارچه فروش اطلسی و من : تو را.

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یک دلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته.

همیشه در قلب منی اگه جات بد بود بگو تا عوضش کنم بذارمت روی چشام .

هیچکس تنهاییم را حس نکرد لحظه ویرانیم را حس نکرد در تمام لحظه هایم هیچکس وسعت حیرانیم را حس نکرد (( بی کس و تنهاییم را حس نکرد)) آنکه سامان غزل هایم از اوست بی سر و سامانیم را حس نکرد.

یه قطره آب میندازم تو دریا تا وقتی که پیداش نکردی دوست دارم.

خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم به فکرتم به یادتم زنده به انتظارتم اون طوری که به فکرتم حس می کنم کنارتم.

دو خط موازی هیچ وقت به هم نمی رسن مگر آنکه یکیشون به خاطر دیگری بشکنه.

همیشه بین ما دو تا فاصله تا خدا بود حالا دیگه باید برم داد می زنم بهت بگم تنهایی رو دوست ندارم اما باید باهاش برم .

.

پرسیدم عشق چیست ؟ گفت آتش است گفتم مگر آن را دیده ای گفت نه در ان سوخته ام.

یا رب دفتر جرم مرا روز قیامت مگشای من به امید عطای تو خطا کار شدم.
.

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید – ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود. زنده را تا زنده است قدرش بدان – ور نه بر روی مزارش کوزه گل چیدن چه سود.


تو را از بس زلالی دوست دارم تو رت از بی مثالی دوست دارم اگر چه شاخه ای گل هم ندارم تو را با دست خالی دوست دارم.

اگه باهات نیستم برات که هستم اگه چشمات نیستم نگات که هستم اگه حرفات نیستم صدات که هستم اگه خودت نیستم فدات که هستم.

بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد ما که راهمون یکی بود چرا جاده ما رو گم کرد... .

از خواستن تا ساختن فاصله ایست به اندازه ی توانایی .

بی جهت نیست که در کنج دلم جا داری خوشگلی با نمکی چشمان زیبا داری تا خاک نکند مرا در آغوش هرگز نکنم تو را فراموش.
.

به کسی عشق بورز که لایق عشق باشه نه تشنه عشق چون تشنه عشق یه روزی سیراب میشه.

همین روزا میان دستگیرت می کنن دستبند به دست میان می برنت جزئیات جرمت هنوز مشخص نیست ولی اثر انگشتت رو قلب شکستم مونده .

کاشکی علم آنقدر پیشرفت کرده بود که که از طریق SMS یه سیلی آبدار می زدم رو گوشت.

هر کجا دور از تو باشم نازنین غربت نشینم هر کجا پایت گذاری خاک نرم آن زمینم.

موج اگر می دونست ساحل هرگز دستشو نمی گیره هرگز برای رسیدن دستو پا نمی زد.

دلتنگم و دیدار تو درمان من است بی رنگ رخت زمانه زندان من است .

خنده تلخ آدم ها همیشه از دلخوشی نیست – گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست.

زندگی مثل یه جاده ست منو تو مسافراشیم قدر لحظه ها رو بدونیم ممکنه فردا نباشیم.

من الان توی تعمیرگاه هستم میدونی چرا ؟ چون خرابتم.

دوستی نه شمعی است که خاموش شود و نه حدیثی ست که فراموش شود .

بهترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را معنی کند .

خیلی داری چاق میشی میدونی از کجا فهمیدم ؟ چون جای بیشتری رو توی قلبم اشغال کردی.


عاشقی رسم ندارد دوستی را می پرستم چون که پایانی ندارد.

هر گاه مرا دوست نداشتی فریاد مکن آرام در گوشم بگو تا آهسته بمیرم.

برای اداره کردن خودت از سرت استفاده کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت .

یک نفس یاد خدا یک بغل شبنم آرامش صبح یک هزار آینه از جنس دعا همه تقدیم تو باد .

دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست اصراف در محبت است .

تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست – دوستی با هر که کردم عاقبت قلبم شکست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد